Ongelmalähtöinen kemian opetus

  • Jukka Rautiainen

Abstract

Tässä artikkelissa käsitellään kemian opetuksen toteuttamisen mahdollisuuksia ja haasteita ongelmalähtöisen oppimisen avulla. Erityisesti tuodaan väitöskirjatutkimuksen kautta esille ongelmalähtöisen oppimisen soveltamisen hyödyllisyyttä kemian korkeakouluopetuksen laboratoriotyöskentelyn osalta. Kehitetyt ympäristökemian työt tukevat kestävän kehityksen opetuksen edistämistä.

Published
2016-09-16
How to Cite
Rautiainen, J. (2016). Ongelmalähtöinen kemian opetus. LUMAT-B: International Journal on Math, Science and Technology Education, 1(2), 59-62. Retrieved from https://www.lumat.fi/index.php/lumat-b/article/view/236
Section
Eheytyvä ja ilmiöpohjainen opetus: Innostavat opetuksen työtavat